داروی امام کاظم زمستانه

(3 بررسی مشتری)
دسته:

? کاربرد داروی امام کاظم ( زمستانه ) ?

برای پیشگیری و درمان بیماری های پاییز و زمستان نظیر

سرماخوردگی، آنفولانزا، گلودرد، تب، بهترین تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

غدد لنفاوی، آبله مرغان، واکسیناسیون اطفال، اوریون، ایدز و…

آخرین بروزرسانی : نوامبر 19, 2021
برای خرید عمده این محصول در ایتا با ما در ارتباط باشید. 09366213780

https://eitaa.com/tbvni_ir
تومان 32,000
نقد و بررسی اجمالی

کاربرد داروی امام کاظم زمستانه

داروی زمستانه امام کاظم (ع) برای پیشگیری و درمان بیماری های پاییز و زمستان نظیر سرماخوردگی ، آنفولانزا ، گلودرد ، تب ، بهترین تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ، غدد لنفاوی ، آبله مرغان ، واکسیناسیون اطفال ، اوریون ، ایدز و… کاربرد دارد. توصیه میشود پیش از خرید داروی امام کاظم زمستانه مقاله زیر را مطالعه کنید.

داروی گیاهی امام کاظم زمستانه

اثرات تقویتی داروی زمستانه امام کاظم

ﭼﺸﻢ، ﻣﻌﺪﻩ، ﺣﺲ ﺯﻧﺎﻧﻪ، ﺷﺎﺩﺍﺑﯽ، ﺷﻔﺎﻓﯿﺖ، ﺟﻮﺍﻧﯽ، ﺍﺭﻭﺍﺡ ﻭﻗﻮﺍ، ﻛﺒﺪ، ﻧﻴﺮﻭی ﺟﻨﺴی، ﺣﺎﻓﻈﻪ. ﺣﻮﺍﺱ ﺫﻫﻦ، ﺍﻋﺼﺎﺏ، ﺍﺣﺸﺎﺀ ﻭﺍﻣﻌﺎﺀ، ﻣﻮ، ﻟﺜّﻪ، ﻫﻮﺵ، ﺍﻋﻀﺎی ﺭﺋﻴﺴﻪ، ﻛﻠﻴﻪ، ﺭﻭﺩﻩ، ﻣﻐﺰﻭ ﺗﻘﻮﻳﺖ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺍﻛﺜﺮ ﺳﻴﺴﺘﻤﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺪﻥ

اثرات تقویت سیستم ایمنی بدن

انواع داروی امام کاظم (ع)

این دارو دو نوع دارد یکی “تابستانه” و دیگری “زمستانه” ، که هدف اصلی مصرف این دو دارو تقویت سیستم ایمنی بدن میباشد.

داروی امام کاظم تابستانهداروی زمستانه

تفاوت داروی زمستانه و تابستانه چیست؟

تفاوت میان این دو محصول در ترکیبات آن میباشد و دلیل این تفاوت اختلاف دما بین دو فصل زمستان و تابستان میباشد بدین صورت ترکیبات داروی امام کاظم در زمستان و تابستان تفاوت دارند تا یکی گرمای بدن را بیشتر از دیگری بالا ببرد و مخصوص یک فصل بخصوص میباشد.

ترکیبات داروی امام کاظم

اما ترکیبات این دو دارو چه تفاوتی دارند؟

 

ترکیبات داروی زمستانه :

مصطکی ، هلیله سیاه ، شکر سرخ

ترکیبات داروی امام کاظم زمستانه_مصطکیترکیبات داروی امام کاظم زمستانه_هلیله سیاهترکیبات داروی امام کاظم زمستانه_شکر سرخ

ترکیبات داروی تابستانه :

رازیانه ، هلیله سیاه ، شکر سرخ

ترکیبات داروی امام کاظم تابستانه_رازیانهترکیبات داروی امام کاظم تابستانه_هلیله سیاهترکیبات داروی امام کاظم تابستانه_شکر سرخ

موارد مصرف داروی امام کاظم (ع)

ﺳﻤﻮﻡ ﺣﻴﻮﺍﻧﻰ ، ﺧﻔﻘﺎﻥ، ﻏﺸﻰ ، ﺩﺭﺩﭘﻬﻠﻮ ﻭ ﺗﻬﻴﮕﺎﻩ ، ﻗﻮﻟﻨﺞ ، ﺭﻃﻮﺑﺎﺕ ﺭﻗﻴﻘﻪ ﻭﻏﻠﻴﻈﻪ ﻭ ﭼﺴﺒﻨﺪﻩ ﻣﻌﺪﻩ ، ﻏﺜﻴﺎﻥ ، ﺑﻠﻐﻢ ﺣﺎﻣﺾ ، ﺑﺪﺭﻗﻪ ﻗﻮّﺕ ﺍﺩﻭﻳﻪ ، ﺍﺳﻬﺎﻝ ﻣﺰﻣﻦ ، ﺣﺮﻗﺖ ﻣﻌﺪﻩ ﺣﺎﺩﺙ ﺍﺯ ﺑﻠﻐﻢ ، ﻧﻔﺦ ﻭ ﺩﺭﺩ ﺁﻥ ، ﺗﺒﻬﺎﻯ ﻛﻬﻨﻪ، ﻏﺜﻴﺎﻥ

ﺍﻟﺘﻬﺎﺏ ﻣﻌﺪﻩ ، ﺗﻬﻮﻉ، ﮐﺮﻡ ﺭﻭﺩﻩ ، ﺍﻧﺴﺪﺍﺩﺭﮔﻬﺎ ، ﺻﻔﺮﺍ ، ﺳﺮﺩﻣﺰﺍﺟﯽ ، ﺷﻠﯽ ، ﻭﺭﻡ ﻭ ﺁﻭﯾﺰﺍﻧﯽ ﺳﯿﻨﻪ ﻫﺎ ، ﮐﺒﻮﺩﯼ ﭘﻮﺳﺖ ، ﭘﻒ ﮐﺮﺩﮔﯽ ، ﺑﻠﻐﻢ، ﺳﻮﺩﺍ ، ﺩﺭﺩﻃﺤﺎﻝ ، ﺑﻮﺍﺳﯿﺮ ، ﻣﺎﻟﯿﺨﻮﻟﯿﺎ ، ﺟﺬﺍﻡ ، ﺧﺎﺭﺵ ، ﻗﻮﻟﻨﺞ ، ﻋﺴﺮﺍﻟﺒﻮﻝ ، ﺳﻴﻨﻪ ﻭ ﺩﺭﺩﺁﻥ ، ﺭﻃﻮﺑﺖ ﻣﻌﺪﻩ  ﻭ…

نحوه مصرف دارو

برای پیشگیری ﻫﺮ ۱۰ ﺭﻭﺯ ﯾﮏ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﯾﮏ ﻗﺎﺷﻖ ﻣﺮﺑﺎﺧﻮﺭﯼ ﻧﺎﺷﺘﺎ

این داروی امام کاظم زمستانه در زمستان است، و باید دوساعت قبل و دو ساعت بعد از آن چیزی خورده نشود، حتی آب.

در افرادی که مبتلا به بیماری هستند مثلا به سرماخوردگی مبتلا هستند و در حین بیماری هستند سه روز پشت سر هم شب قبل از خواب یک قاشق چای خوری مصرف کنید. بعد از آن هر سه روز یک بار تا بهبودی کامل.داروی تابستانه امام کاظم (ع) دارو تابستانه همان است. فقط بجای مصطکی، از رازیانه استفاده می‌شود.

تاثیر داروی امام کاظم بر کرونا

با افزایش ابتلا به بیماری کرونا و در خطر قرار گرفتن سلامت روحی و جسمی، مردم به دنبال پیدا کردن داروی موثر برای درمان این بیماری هستند.در این میان، موضوع موثر بودن یا نبودن داروی زمستانه برای درمان و یا پیشگیری از کرونا از جمله مواردی است که برای افراد ایجاد پرسش کرده است

و بعضا افراد معتقد به موثر بودن این دارو در درمان کرونا می باشند.به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، طرفداران طب سنتی درخواست خود مبنی بر بررسی تاثیر داروی امام کاظم بر کرونا مطرح کرده اند.با این حال نتایج بررسی ها حاکی از آن است که این دارو به رغم اثرات مثبتی که در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.  راه حل درمانی برای بیماری کرونا محسوب نمی گردد.

اثرات داروی امام کاظم

روش ساخت داروی امام کاظم (ع)

همه به مقدار مساوی آسیاب شوند به طوری که کمی زبر بماند و خیلی نرم نشود.

هلیله سیاه معروف است و در روایت هلیله آمده است ولی تحقیقی انجام دادیم و معلوم شد وقتی هلیله مطلق می‌آید مراد هلیله سیاه است چون اگر هلیله زرد مراد باشد کلمه اصفر می‌آید.

اما شاید کسی تحقیق کند و بگوید همه انواع هلیله ها را می‌توان استفاده کرد ولی ما تا به حال از هلیله سیاه استفاده کرده ایم.

هلیله سیاه هر چه سیاه تر و ریزتر باشد بهتر است چون اگر یک ذره درشت بشود یا رنگ آن متمایل به قرمز یا زرد بشود هسته دار می‌شود و چون شان هلیله سیاه برخلاف هلیله زرد این است که با هسته مصرف بشود مشکل ساز می‌شود.

مصطکی یا همان علک رومی در بازار تقلبی هم دارد حتی گفته شده نوع صنعتی مصطکی هم وجود دارد اما هنوز برای من معلوم نشده است. یا اینکه چیز دیگری مانند مصطکی را به جای مصطکی اصل بفروشند.

مراد از شکر، شکر سلیمانی است. شکر سلیمانی در زمان های قدیم معروف و شناخته شده بوده است.

شکر سرخ زمانی که یک بار صاف بشود به نظر می‌رسد که شکر سلیمانی می‌شود و اگر دوبار صاف بشود شکر سفید می‌شود و اگر بار دیگر صاف بشود شکر طبرزد می‌شود.

افرادی که مواد تهیه می‌کنند قیف مخصوص دارند برای تهیه کردن شکر که شکر را آب می‌کنند و داخل قیف می‌ریزند و صاف شده شکر از انتهای آن قیف خارج می‌شود.

راوی وقتی می‌پرسد کدام شکر؟ امام می‌فرماید سُلَيْمَانِيُّكُمْ‌ هَذَا

یعنی همین شکر سلیمانی. این شکر همان شکر سرخی است که یک بار صاف می‌شود.

مواد به مقدار مساوی هستند و موقع آسیاب باید کمی زبر باشد تا مدتی در گلو بماند و آن را درمان کند. تجربه ما این است که اگر خیلی آسیاب بشود اثر آن کمتر است.

البته از روایات هم استفاده می‌شود که هلیله نباید خیلی آسیاب بشود.

روش تهیه دارو

مقدار مصرف دارو

مقدار مصرف آن برای بزرگسال ها یک قاشق چایخوری و برای کودکان نصف قاشق چایخوری است.

افرادی که سرما می‌خورند و بیمار می‌شوند باید سه روز پشت سر هم بخورند و افرادی که برای پیشگیری مصرف می‌کنند هر ده روز یک بار مصرف کنند.

زمان مصرف دارو

به نظر می‌رسد زمانی برای مصرف ندارد البته اگر شب موقع خواب استفاده کنند بهتر است. دارو را بخورند و بخوابند. نباید تا یک ساعت بعد از خوردن دارو چیزی مصرف کرد تا اینکه در گلو اثر کند.

داروی بسیار خوبی برای سرماخوردگی و برای کل بیماری ها است و قدرت و توان بدن را در مقابل بیماری زیاد می‌کند.

مصرف دارو قبل از خواب

سایر راه های تقویت ایمنی بدن

در ادامه به بررسی سایر راهکار های تقویت سیستم ایمنی بدن میپردازیم ، چرا که میتواند مکمل خوبی برای این دارو باشد.

چگونه می‌توانید سیستم ایمنی خود را تقویت کنید؟ روشهای تقویت سیستم ایمنی چیست؟ در کل وظیفهٔ سیستم ایمنی دفاع در برابر بیماری‌ها به علت ورود میکروارگانیسم ها (جانوران کوچک و میکروسکوپی) است.

اما گاهی اوقات این کار انجام نمی‌شود، یعنی میکروب به بدن حمله کرده و شما را بیمار می‌کند.

آیا امکان مداخله در این فرآیند و تقویت سیستم ایمنی وجود دارد؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر رژیم غذایی خود را بهتر کنید؟ آیا می‌توان از ویتامین‌ها و مواد گیاهی خاصی استفاده کرد؟

آیا تغییر در روش زندگی باعث ایجاد پاسخ ایمنی مناسب می‌شود؟

خود مراقبتی

سیستم ایمنی بدن چگون کار میکند؟

در ظاهر ، تقویت سیستم ایمنی آسان است، اما انجام دادن آن به چند دلیل مشکل است. سیستم ایمنی تک‌بعدی نیست و برای عملکرد بهتر نیاز به تعادل و هماهنگی دارد. حقایق زیادی در مورد پیچیدگی‌ها و درهم‌تنیدگی‌های پاسخ سیستم ایمنی وجود دارد که هنوز محققان از آن‌ها اطلاعاتی ندارند.

در حال حاضر هیچ ارتباط مستقیم و اثبات‌شده‌ای بین شیوهٔ زندگی و افزایش عملکرد سیستم ایمنی وجود ندارد، اما این بدین معنی نیست که سبک زندگی بر سیستم ایمنی تأثیری ندارد و نباید مورد مطالعه قرار بگیرد. دانشمندان در حال بررسی و تحقیق دربارهٔ تأثیرات رژیم غذایی، ورزش، سن، استرس و عوامل دیگر بر پاسخ ایمنی، هم در انسان‌ها و هم در حیوانات هستند. در ضمن استراتژی زندگی سالم موقعیت خوبی برای شروعِ تقویت سیستم ایمنی بدنتان است.

تقویت سیستم ایمنی با داروی زمستانه

روشهای دیگر تقویت سیستم ایمنی

اولین روش دفاعی، انتخاب شیوهٔ زندگی سالم است که این روش طبق راهنماهای سلامتی بهترین روشی است که به کمک آن می‌توانید به طور طبیعی سیستم ایمنی‌تان را قوی و سالم نگه دارید.

هر عضوی از بدن شما از جمله سیستم ایمنی‌تان زمانی عملکرد بهتری دارند که از آن‌ها در برابر آسیب‌های محیطی محافظت شده و به وسیلهٔ استراتژی‌های زندگی سالم مانند موارد زیر تقویت شوند:

  1. سیگار نکشیدن
  2. رژیم غذایی شامل میوه و سبزیحات
  3. ورزش منظم
  4. داشتن وزن ایده‌آل
  5. در صورت مصرف الکل، در حد متعادل نوشیده شود
  6. خواب کافی
  7. استفاده از روش‌های جلوگیری از عفونت شامل شستشوی دست‌ها و پختن گوشت به طور کامل
  8. تلاش در جهت کاهش استرس

درباره امام کاظم (ع)

موسی بن جعفر (۱۲۷ یا ۱۲۸-۱۸۳ق) معروف به امام موسی کاظم و ملقب به کاظم و باب الحوائج هفتمین امام شیعیان دوازده امامی است. ایشان در سال ۱۲۸ قمری، همزمان با انتقال قدرت از امویان به عباسیان متولد شد و در سال ۱۴۸ق پس از شهادت پدرش ، امام صادق(ع) ، به امامت رسید. دوران ۳۵ ساله امامت او با خلافت منصور، هادی ، مهدی و هارون عباسی همزمان بود. ایشان چندین بار از سوی مهدی و هارون عباسی زندانی شد و در سال ۱۸۳ق در زندان سندی بن شاهک به شهادت رسید. با شهادت ایشان ، امامت به فرزندش علی بن موسی(ع) منتقل شد.

جمع بندی داروی امام کاظم (ع)

این روز ها با افزایش میزان ابتلای مردم به بیماریهای فصول سرد مانند: سرما خوردگی و آنفولانزا بهتر است بیشتر مراقب خود و اطرافیانمان باشیم. یکی از راه های دفع و کاهش احتمال ابتلا به این قبیل بیماری ها مصرف داروهای گیاهی نظیر این محصول میباشد که یکی از موثر ترین ترکیب های گیاهی در برابر بیماری هایی از این دست میباشد.

در آخر باید گفت داروی امام کاظم (ع) محصولی فوق العاده برای تقویت سیستم ایمنی بدن میباشد و مصرف این دارو میتواند خطر ابتلا به بیماری هایی که در بالا ذکر شد را کاهش دهد.


کلیدواژه ها : داروی امام کاظم (ع) ، خرید داروی طب اسلامی زمستانه

سایر مقالات سایت

منبع : سایت ویکی شیعه

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
وزن 15 گرم
نظرات کاربران

قوانین ارسال دیدگاه:


1.دیدگاه باید محترمانه و با رعایت ادب ارسال شود و از توهین به هر شخص حقیقی یا حقوقی جدا خودداری شود.
2.دیدگاه های شما اثر مستقیم بر میزان خرید یک محصول میگذارد پس لطفا سعی بفرمایید دیدگاه خود را مطابق به میل خود و میزان رضایتی که از محصول دارید ارائه دهید.
3.لطفا نقاط قوت و نقاط ضعف محصولات را وارد کنید.
4.پس وارد کردن 5 نظر درباره 5 محصول خریداری شده میتوانید کد تخفیف دریافت کنید برای این امر به پشتیبانی پیام دهید.
باتشکر اوقات خوشی را برای شما آرزومندیم  

امتیاز کاربران 4.6 از 1 دیدگاه

ارزش در برار خرید
عالی
کیفیت محصول
عالی
میزان اثر گذاری
خوب
سرعت اثر بخشی دارو
خوب
رضایت کلی از خرید
عالی
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزش در برار خرید
کیفیت محصول
میزان اثر گذاری
سرعت اثر بخشی دارو
رضایت کلی از خرید

نقد و بررسی‌ها3

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی
    نقاط قوت
    • کیفیت عالی
    • قیمت مناسب
    • تاثیر فوق العاده
    • اثر فوری

    10

    ارزش در برار خریداز 10 امتیاز

    10

    کیفیت محصولاز 10 امتیاز

    10

    میزان اثر گذاریاز 10 امتیاز

    10

    سرعت اثر بخشی دارواز 10 امتیاز

    10

    رضایت کلی از خریداز 10 امتیاز