سیگار عنبر نسارا

دسته:

? موارد استفاده سیگار عنبر نسارا ?

گلود درد و سرما خوردگی

عفونت گوش داخلی و خارجی

ترک عادت سیگار کشیدن

برای خرید عمده این محصول در ایتا با ما در ارتباط باشید. 09366213780

https://eitaa.com/tbvni_ir
تومان 32,000

ناموجود

نقد و بررسی اجمالی

مقدمه ای بر سیگار عنبر نسارا

سیگار عنبر نسارا بهترین روش برای خشک کردن زخم‌های عمیق ناشی از جراحت و سوختگی است. از این ماده برای  عفونت‌های داخلی و خارجی گوش استفاده میشود
ابن سینا دود عنبر نسارا برای کاهش طول دوره‌ی قاعدگی و کم کردن خونریزی‌های ماهیانه در زنان تجویز می‌کرده است!
دود عنبر نسارا یکی از بهترین ها برای سینوزیت‌های مزمن، سرما خوردگی، عفونت‌های واژینال و انواع زخم‌های عفونی و غیر عفونی است.این ماده در چندین سال قبل برای بهبود زخم ختنه استفاده می‌شد.

کشیدن سیگار این روزها رواج بسیاری پیدا کرده است و بسیاری از افراد آن را از سنین پایین شروع می‌کنند و این در حالی است که با عوارض سیگار کشیدن آشنا هستند. با این‌حال برخی از افراد به دلیل پزشکی مجبور به ترک سیگار می‌شوند و برخی دیگر به دلایل شخصی تصمیم به انجام این‌کار می‌گیرند. شاید برخی از افراد تصور کنند که با ترک سیگار نمی‌تواند خسارتی را که سالیان زیادی به بدن خود وارد کرده‌اند از بین ببرند؛ اما این تصور اشتباه است. در حقیقت بدن پس از مدتی پاکسازی می‌شود و مضرات سیگار کشیدن در بدن از بین می‌رود، با این‌حال زمان آن به نوع آن ارگان بستگی دارد.

 

مزایای ترک سیگار

ممکن است با افرادی آشنایی داشته باشید که به سرطان مبتلا شده‌اند، برخی از آن‌ها زمینه‌های ارثی دارند و برخی دیگر تا به حال فردی که به سرطان مبتلا شده باشد را در خانواده خود نداشته‌اند. با این‌حال چنانچه این افراد سیگار می‌کشند، پزشک آن‌ها راجع به ترک سیگار تاکید می‌کند و بسیاری از افرادی که سیگار کشیدن را پس از بهبودی از سرطان ادامه می‌دهند شانس بالایی برای بازگشت ویا متاستاز سرطان دارند. در حقیقت نه‌تنها سرطان، بلکه سیگار به دلیل دارا بودن نیکوتین و همچنین دربرداشتن رادیکال‌های آزادی که به سلامت لطمه می‌زند، سلامتی کل بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما تنها سلامتی عارضه سیگار کشیدن نیست.

 

در ادامه…

سیگار کشیدن بر روی ظاهر افراد تاثیر منفی دارد، نه‌تنها بوی بدی که به جای می‌گذارد، بلکه زرد کردن و پوسیدگی دندان‌ها، پیر شن و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش کیفیت پوست در درازمدت و بروز پیری زودرس از عوارض سیگار در ظاهر افراد است. مهم‌ترین تاثیر منفی سیگار در سلامتی افراد، تاثیر آن در افزایش ریسک ابتلا به سرطان است. از جمله مهم‌ترین سرطان‌هایی که سیگار کشیدن تاثیر مستقیم در ابتلا به آن‌ها دارد، می‌توان به سرطان پستان و سرطان تخمدان در خانم‌ها، سرطان ریه، حنجره، مری، لب، سینوس و حفره‌های بینی و همچنین انواعی از سرطان دستگاه گوارش همچون سرطان روده بزرگ، سرطان پانکراس، سرطان معده و… اشاره کرد.

بیماری‌های تنفسی، به‌خصوص برای اطرافیان افراد سیگاری و کودکان بسیار شایع است. همچنین خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و احتمال سکته قلبی در افراد سیگاری بالا است. بروز اختلالات شنوایی و بینایی نیز در افراد سیگاری زیاد است که دو مورد از آن آب مروارید و گلوکوم هستند. همچنین افراد سیگاری ممکن است دچار اختلالات جنسی و ناباروری شوند و روی زندگی زناشویی آن ها تاثیر بگذارد.

با توجه به این دلایا هر فردی می‌تواند به مزایای ترک سیگار برای سلامتی خود و عزیزانش پی ببرد و با توجه به دستور پزشک ویا برای سلامتی خود تصمیم به ترک سیگار بگیرد.

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
وزن 15 گرم
نظرات کاربران

قوانین ارسال دیدگاه:


1.دیدگاه باید محترمانه و با رعایت ادب ارسال شود و از توهین به هر شخص حقیقی یا حقوقی جدا خودداری شود.
2.دیدگاه های شما اثر مستقیم بر میزان خرید یک محصول میگذارد پس لطفا سعی بفرمایید دیدگاه خود را مطابق به میل خود و میزان رضایتی که از محصول دارید ارائه دهید.
3.لطفا نقاط قوت و نقاط ضعف محصولات را وارد کنید.
4.پس وارد کردن 5 نظر درباره 5 محصول خریداری شده میتوانید کد تخفیف دریافت کنید برای این امر به پشتیبانی پیام دهید.
باتشکر اوقات خوشی را برای شما آرزومندیم  

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیگار عنبر نسارا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزش در برار خرید
کیفیت محصول
میزان اثر گذاری
سرعت اثر بخشی دارو
رضایت کلی از خرید

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی
    نقاط قوتگلود درد و سرما خوردگی عفونت گوش داخلی و خارجی ترک عادت سیگار کشیدن

    10

    ارزش در برار خریداز 10 امتیاز

    10

    کیفیت محصولاز 10 امتیاز

    10

    میزان اثر گذاریاز 10 امتیاز

    10

    سرعت اثر بخشی دارواز 10 امتیاز

    10

    رضایت کلی از خریداز 10 امتیاز